Известие

Collapse
No announcement yet.

охладителна течност 166 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • охладителна течност 166 2.4 JTD

    Ако има подобна тема/и - посочете къде - моля да ме извините!!!


    въпроса ми е колко събира 2.4 140 кс как да го източа възможно най много,тънкости има ли,парно да се пуска ли и тем подобни подробности.

    благодаря за отделеното внимание колеги
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

  • #2
    Вместимостта е малко над 9 литра. За да източиш течността отвори капачката на разширителния съд и после откачи долната тръба на радиатора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Вместимостта е малко над 9 литра. За да източиш течността отвори капачката на разширителния съд и после откачи долната тръба на радиатора.
      Благодаря любо.а трябва ли да промивам с вода или не
      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

      Comment


      • #4
        Не е излишно, но не е и крайно необходимо. Различните течности не са толкова несъвместими една с друга. Аз не промивам.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Аз съм се пробвал два пъти да източа цялата система и не успявам Бяхме коментирали в незнам коя тема че за да източиш охладителната течност от блока трябва да обърнеш двигателя с главата надолу Ще източиш радиатора и част от маркучите Всичко друго остава вътре.
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
            Аз съм се пробвал два пъти да източа цялата система и не успявам Бяхме коментирали в незнам коя тема че за да източиш охладителната течност от блока трябва да обърнеш двигателя с главата надолу Ще източиш радиатора и част от маркучите Всичко друго остава вътре.
            Така е. Източва се горе долу до долното ниво на помпата а това, което е под нея няма как да се източи лесно при положение, че на блока няма тапа за източване.

            Както и да е - това с откачането на тръбата е предписаната от производителя процедура. Проблем би могло да се получи единствено, ако в оставащата течност няма антифриз и са люти студове.
            Пукал съм блок по този способ.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Така е. Източва се горе долу до долното ниво на помпата а това, което е под нея няма как да се източи лесно при положение, че на блока няма тапа за източване.

              Както и да е - това с откачането на тръбата е предписаната от производителя процедура. Проблем би могло да се получи единствено, ако в оставащата течност няма антифриз и са люти студове.
              Пукал съм блок по този способ.
              за да не стане гаф ако взема +3 литра концентрат и да наливам докато изтече остатъка в блока наречен уж антифриз докато почне да си тече това което сипвам след това да си налея новия който съм подготвил така става ли не сум за 15 20 лв за да промия стария с нов
              Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

              Comment


              • #8
                Като източиш стария, прецени колко е източеното количество и ако то е над 7 - 8 литра, направо си наливай новия и не мисли за промивки.
                Не е добре да се прекалява много с концентрата, защото колкото е по-концентриран антифризът, толкова по-лошо охлажда.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Като източиш стария, прецени колко е източеното количество и ако то е над 7 - 8 литра, направо си наливай новия и не мисли за промивки.
                  Не е добре да се прекалява много с концентрата, защото колкото е по-концентриран антифризът, толкова по-лошо охлажда.
                  добре и отново благодаря
                  Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                  Comment


                  • #10
                    Аз постъпих така Това което успях да източа беше 3-4 литра Допълних с вода и карах известно време След това пак източих долях и карах Така три четири пъти Последният път източих и долях концентрат По спомен това което успявах да източа е около 50процента от това което събира колата Този метод съответно изисква време Използвах го и за да промия системата но не ползвах добавки
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #11
                      Моят антифриз е зелен и много мазен един такъв, мерих го с уред показва около -50 градуса, с него си беше колата от Австрия и си я карам така. Та мисълта ми е, че може да налееш нещо което няма да е по добро от сегашното.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                        Моят антифриз е зелен и много мазен един такъв, мерих го с уред показва около -50 градуса, с него си беше колата от Австрия и си я карам така. Та мисълта ми е, че може да налееш нещо което няма да е по добро от сегашното.
                        100% ще е по добро мерих моя на -15 е
                        Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                        Comment

                        Working...
                        X